להצעת מחיר


    הפקת נשפי סיום

    נשף הסיום מסמל את תום תקופת הלימודים ומעבר אל החלק הבא בחייכם הבוגרים. קונספט הפקת אירועים מתמחה בהפקה של נשפי סיום על כל הנדרש כולל (אם יש צורך) במיקום לנשף הסיום, אטרקציות לאירוע, תקליטן לנשף סיום, בר משקאות (לא אלכוהולי) צבעוני, תפאורה, תאורה, מערכת הגברה, ריהוט וציוד נלווה

    הפקת נשף סיום עם המומחים!

    קונספט הפקת נשפים מציע מגוון מיקומים יחודיים ומקוריים לחגיגת נשף הסיום שלכם אשר נבחרו בקפידה להתאים לאופי הנשף ולספק לכם מיקום מושלם לנשף סיום שלכם.

    מועדונים לנשפי סיום

    קונספרט הפקת נשפים מזמין אתכם לבחור מועדון יפיפייה ומושקע לנשף הסיום שלכם באיזור מגוריכם! צלצלו עכשיו למידע נוסף על מועדון לנשף הסיום שלכם.

    אולמות אירועים לנשפי סיום

    אולם אירועים הוא אחד המיקומים הפופולאריים לחגוג בו נשף סיום צבעוני במיוחד. קונספט הפקות מציע מגוון אולמות אירועים בהתאם לגודל האירוע והעיצוב הרצוי.

    מנחים מקצועיים לנשף סיום

    הפקת נשף סיום עם קונספט הפקות מאפשרת לכם לבחור במנחה מנוסה אשר ישמור על קצב האירוע וילווה את החוגגים בין קבלת הפנים, לטקסים שונים ועד לחגיגה עצמה.

    זמר / להקה לנשף סיום

    הזמרים והלהקות המובילות בישראל יכולים להופיע בנשף הסיום שלכם. צרו קשר היום למידע נוסף ונתאם לכם הופעה בלתי נשכחת ותהנו מנשף סיום בלתי נשכח ויחודי!

    פירוטכניקה לנשפי סיום

    זיקוקי דינור, אפקטים, עשן ובלונים יהפכו את נשף הסיום שלכם לאירוע חגיגי יוקרתי ואיכותי. צוות פירוטכניקה מנוסה לרשותכם עם קונספט הפקת נשפי סיום.

    תאורה והגברה לנשף סיום

    ציוד הגברה נייד מתקדם לנשף סיום שלכם ברמה הגבוהה ביותר שתאפשר לכם להנות מנשף סיום איכותי ומקצועי עם סאונד איכותי ומוזיקה שתרקיד אתכם כל הלילה.

    חוגגים מספרים

    במקום להלאות אתכם עם טקסטים ארוכים הנה 9 סרטונים בהם עשרות חוגגים מספרים היישר מנשף הסיום שלהם על החוויה של הפקת נשף סיום עם קונספט הפקות.

    הפקת נשפי סיום – שאלות ותשובות

    איפה נוכל לחגוג את נשף הסיום שלנו?

    קונספט הפקת נשפי סיום ילוו אתכם בבחירת המיקום המושלם לנשף הסיום שלכם. אנו מחזיקים במאגר עצום של מועדוני לילה, אולמות אירועים ואפילו מיקומים פופולאריים בטבע לנשף סיום חגיגי במיוחד. צלצלו עכשיו לשיחת ייעוץ עם מפיק אירועים מנוסה ונתאים את המיקום המושלם לנשף הסיום שלכם!

    מי ינחה את נשף הסיום שלנו?

    הכל תלוי בסוג ואופי נשף הסיום שלכם. את האירוע ינחה מפיק אירועים מנוסה מבית קונספט הפקות לצד תקליטנים מוכרים ואפילו זמר או להקה בהתאם לבחירה שלכם.

    מהם אזורי השירות של קונספט הפקות?

    אנו מספקים שירותי הפקת נשפי סיום בפריסה ארצית! בכל עיר ובכל מיקום בישראל תמצאו תלמידי עבר שזוכרים נשף סיום בלתי נשכח אשר הופק על ידיד קונספט הפקות.

    ותק של מעל 9 שנים בארגון והפקה של נשפים

    קונספט הפקת נשפים הינה חברה מקצועית בעלת ותק של מעל 9 שנים בארגון והפקה של נשפים מכל הסוגים (פרטיים ועסקיים) ובמתן שירותי יח”צ מקצועיים לעסקים גדולים וקטנים.

    צוות מנוסה ומוכשר

    צוות חברת קונספט הפקת נשפים מורכב מצוות מנוסה ומוכשר של מפיקי אירועים, תקליטנים, מומחים בעיצוב נשפים

    ייעוץ מקצועי לאורך כל הדרך

    אנו נספק מתן ייעוץ מקצועי לאורך כל הדרך ונהפוך את הנשף לאירוע חלומי

    צלצלו עכשיו למידע נוסף על הפקת נשפים



      מארגנים נשף?
      זקוקים ליחסי ציבור מקצועיים?
      צור קשר




        קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים